Vispārējā datu aizsardzības
regula
Saskaņā ar to esam sagatavojuši Privātuma politikas principus, kas attiecas uz klientu personas datu iegūšanu, izmantošanu, publicēšanu, nodošanu un uzglabāšanu.
Mūsu darbība tīmeklī notiek saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem, kā arī
attiecīgiem Eiropas Savienības tiesību aktiem. Lūdzu, veltiet dažas minūtes
tam, lai iepazītos ar mūsu Privātuma politikas principiem.
Personas datu apstrādes tiesiskais pamats
1. Apkureskrasnis apstrādā Klienta personas datus, balstoties uz šādiem
tiesiskajiem pamatiem:
• līguma noslēgšanai un izpildei -
lai noslēgtu līgumu pēc Klienta pieteikuma un nodrošinātu tā izpildi;
• normatīvo aktu izpildei - lai
izpildītu saistošos ārējos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
• saskaņā ar Klienta - datu subjekta
piekrišanu;
• likumīgās interesēs - lai
realizētu no Apkureskrasnis un Klienta starpā pastāvošajām saistībām vai
noslēgtā līguma, vai likuma izrietošas Apkureskrasnis likumīgās intereses.
2. Apkureskrasnis likumīgās intereses ir:
• veikt komercdarbību;
• nodrošināt līguma saistību
izpildi;
• saglabāt Klientu preču un
pakalpojumu pasūtījumus, kā arī piezīmes par tiem (piemēram mutiskas vai
rakstiskas);
• analizēt www.apkureskrasnis.lv
mājaslapas darbību;
• nosūtīt ziņojumus par pieteikuma
un pirkuma līgumu izpildes gaitu;
• novērst krāpniecību;
• administrēt pirkumus, maksājumus
un pasūtījumus;
• informēt sabiedrību par savu
darbību.
Personas datu apstrādes nolūki
3. Apkureskrasnis apstrādā personas datus šādiem nolūkiem:
• klienta identificēšanai;
• līguma sagatavošanai un
noslēgšanai;
• preču piegādei un pakalpojumu
ierīkošanai un sniegšanai (līguma saistību izpildei);
• klientu apkalpošanai;
• iebildumu izskatīšanai un
apstrādei;
• norēķinu administrēšanai;
Personas datu apstrāde
4. Apkureskrasnis apstrādā Klienta
datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos
privātuma riskus un pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos
resursus.
5. Ar Klientu noslēgtā līguma saistību izpildes kvalitatīvai un operatīvai
nodrošināšanai Apkureskrasnis var pilnvarot savus sadarbības partnerus veikt
atsevišķas preču piegādes vai pakalpojumu sniegšanas darbības, piemēram, preču
piegāde, līzinga pakalpojumi, komerciālu ziņojumu izsūtīšana un tamlīdzīgi.
Izpildot šos uzdevumus, Apkureskrasnis sadarbības partneri apstrādā Klienta
personas datus un ir uzskatāmi par Apkureskrasnis datu apstrādes operatoriem
(apstrādātājiem) un Apkureskrasnis ir tiesības nodot sadarbības partneriem šo
darbību veikšanai vajadzīgos Klienta personas datus tādā apmērā, kā tas
nepieciešams šo darbību veikšanai.
6. Apkureskrasnis sadarbības partneri (personas datu apstrādātāja statusā)
nodrošinās personas datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar
noslēgto Datu apstrādes līgumu un tiesību aktiem, un neizmantos personas datus
citos nolūkos, kā tikai ar Klientu noslēgtā līguma saistību izpildei Apkureskrasnis
uzdevumā.
7. Apkureskrasnis neizpauž trešajām personām Klienta personas datus izņemot
šādus gadījumus:
• ja attiecīgajai trešajai personai
dati jānodod noslēgtā līguma ietvaros (piemēram preču piegāde);
• ja Klients ir devis skaidru un
nepārprotamu piekrišanu;
• ārējos normatīvajos aktos
paredzētajām personām pēc viņu pamatota pieprasījuma, ārējos normatīvajos aktos
noteiktajā kārtībā un apjomā;
• ārējos normatīvajos aktos
noteiktos gadījumos Apkureskrasnis likumīgo interešu aizsardzībai.
Personas datu glabāšanas notiek tik ilgi:
• kamēr ir spēkā ar Klientu
noslēgtais līgums;
• kamēr ārējos normatīvajos aktos
noteiktajā kārtībā Apkureskrasnis vai Klients var realizēt savas leģitīmās
intereses;
• kamēr pastāv juridisks pienākums
datus glabāt;
• kamēr ir spēkā Klienta piekrišana
attiecīgai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits datu apstrādes likumīgs
pamats.
Piekļuve personas datiem un citas Klienta tiesības
8. Klientam ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā
ar viņa datu apstrādi. .
9. Klients ir tiesīgs pieprasīt izbeigt viņa personas datu apstrādi, pieprasīt
informāciju par mērķiem kādiem tiek izmantoti viņa personas dati, kā arī
pieprasīt viņa personas datu pārsūtīšanu plaši izmantotajā formātā viņam pašam
vai trešajām personām. Lai izvairītos no klienta datu un tiesību ļaunprātīgas
izmantošanas, pieteikumu var iesniegt tikai tādā formā, kas ļauj identificēt
personas, kas iesniedz pieteikumu, identitāti (pieteikums jāparaksta digitālā
veidā vai jāiesniedz personīgi www.apkureskrasnis.lv). Mums ir tiesības sniegt
atbildi uz šādiem pieteikumiem 30 dienu laikā.
Klienta piekrišana datu apstrādei un tiesības to atsaukt
10. Klientam ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt datu
apstrādei doto piekrišanu tādā pat veidā, kādā tā dota.
11. Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes, kuras veiktas tajā laikā,
kad Klienta piekrišana bija spēkā
12. Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta datu apstrāde, kuru veic,
pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem.
Saziņa ar Klientu un komerciāli paziņojumi.
13. Apkureskrasnis veic saziņu ar Klientu, izmantojot Klienta norādīto
kontaktinformāciju (telefona numuru, e-pasta adresi).
14. Saziņu par pakalpojumu līgumsaistību izpildi Apkureskrasnis veic uz
noslēgtā līguma pamata (piemēram, preču piegādes laiku saskaņošana, informācija
par pirkumiem un rēķiniem, par līzinga pieteikuma statusu u.c.).
15. Saziņu par komerciāliem paziņojumiem par Apkureskrasnis veic saskaņā ar
normatīvajiem aktiem vai saskaņā ar Klienta piekrišanu.
16. Klients piekrišanu personas datu apstrādei, kuras tiesiskais pamats ir
piekrišana (piemēram, komerciālu paziņojumu saņemšana u.c.), var dot zvanot uz
tālruni +371 26688819 vai rakstot uz [email protected] ,kā arī sadaļā kontakti.
17. Klienta dotā piekrišana komerciālu paziņojumu saņemšanai ir spēkā līdz tās
atsaukumam (arī pēc pakalpojumu līguma izbeigšanās). Klients jebkurā laikā var
atteikties no turpmākas komerciālo paziņojumu saņemšanas.
Piegādes un samaksas kārtība .
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu(www.apkureskrasnis.lv),
norādot pasūtamo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt
apmaksu par preci, lietojot Interneta
veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un
Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek
sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi 20 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa
par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.
Atteikuma tiesības .
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no
Preces
saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma
vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja
pieprasījuma.
Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas
atdot
preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu
atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
▪ pasūtītās preces
pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri
izlietojamas;
▪ pasūtītās preces
ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
▪ pircējs ir
atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā
daļa
nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma
saglabāšanu
atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības
Pircējam
atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā,
ja
prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot
instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja
tās
iepakojums ir būtiski bojāts.
Datu apstrāde .
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina,
ka ir
iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs
varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR
likumdošanas
prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu
tiks
izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma
apstrādi.